سبد خرید

سوالات متداول

همانطور که مطلع هستید سایت بزرگ آیلتس مترز در جهت پیشبرد اهداف بزرگ خود و همچنین بهبود شرایط یادگیری و آمادگی آزمون آیلتس، نسبت به چاپ کتاب های نایاب آموزش آیلتس اقدام کرده است. در همین خصوص لازم است به چند نکته مهم قبل از خریداری این مجموعه کتاب ها دقت بفرمایید.

1- تمامی این کتاب ها توسط انتشارات خود مجموعه تخصصی آیلتس مترز چاپ می شوند و هیچ مجموعه دیگری در این زمینه مسئول نمی باشد.

2- تمام کتاب های چاپ شده به صورت سیاه و سفید با فونت استاندارد می باشد 

3- کتاب های چاپ شده به وسیله دستگاه مخصوص صحافی شده و به صورت سیمی شده آماده می گردد.

4-ارسال تمامی سفارشات توسط پست پیشتاز (برای تمام مناطق ایران) صورت خواهد گرفت و زمان تقریبی دریافت کتاب بین” 3 تا 7 روز کاری” “بعد از ثبت سفارش” می باشد.چنانچه بعد از مدت اعلام شده سفارش شما تحویل داده نشد می توانید از طریق پشتیبانی تلگرامی آیلتس مترز و یا دیگر راه های ارتباطی مثل تماس تلفنی و.. سفارش خود را پیگیری نمایید.

5- لازم به ذکر است ارسال تمام سفارشات بالای 300 هزار تومان به صورت رایگان و برای مابقی سفارشات 15 هزار تومان هزینه پست به هزینه اصلی اضافه خواهد شد.

6- در نهایت پیشنهاد می کنیم قبل از انجام مراحل سفارش خود به گالری کتاب های نمونه ما که توسط دیگر زبان آموزان خریداری شده است رجوع کنید و از کتاب های نمونه دیدن کنید.

در صورت داشتن هرگونه سوال یا مشکل می توانید با عوامل پشتیبانی سایت آیلتس مترز تماس حاصل کنید

 

 

سوالات متداول

سوال: هزینه محصولی را پرداخت کردم اما ارتباط اینترنتی ام قطع شد و پیامک کسر مبلغ از حساب برایم ارسال شد و کد تایید دریافت نکردم باید چه کار کنم؟ 

در صورتی که هزینه مورد نظر از حساب شما کسر شده و به حساب فروشگاه واریز شده باشد در سیستم، اطلاعات خرید شما ثبت شده و جای هیچ گونه نگرانی نیست می توانید از طریق بخش صفحه تماس با ما مشخصات خرید و ایمیل خرید خود را برای ما ارسال کنید پس از بررسی و صحت انجام تراکنش در سیستم، ایمیلی حاوی تایید محصول خریداری شده برای شما ارسال خواهد شد.